niedziela, 17 czerwca 2012

skamielina 2012-06-17

2012-06-17


YAMA - HOLLOW
YAMA - SEAQUAKE
TRIGGERFINGER - MY BABY'S GOT A GUN
TRIGGERFINGER - ALL THIS DANCIN' AROUND
TRIGGERFINGER - FIRST TASTE
TRIGGERFINGER - IS IT
VIAJE A 800 - ETERNA SOLEDAD
VIAJE A 800 - TAGARNINA BLUES
MELVINS - LET ME ROLL IT
VIKING SKULL - PUMPED
CANDLEMASS - PROPHET
CANDLEMASS - THE SOUND OF DYING DEMONS
CANDLEMASS - WATERWITCH


podstawa petryfikacji:



UNEARTHLY TRANCE - RAISED BY THE WOLVES
UNEARTHLY TRANCE - MASS OF THE PHOENIX
UNEARTHLY TRANCE - WHEN ANTI-HUMANITY FLOURISHES
UNIEARTHLY TRANCE - BLACK HEART/BLACK LUNG

6 komentarzy:

  1. O! Melvins w rozpisce. Nowa płyta wciąga i wciąga, miażdży mnie i poniewiera. #nowplying.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)

    Ale ja bardzo lubię Melvinsów.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubić nie równa się połykać bez namysłu ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja pisałem, że bez namysłu? ;)

    Podoba mi się to, że Buzz poszedł trochę inną drogą. Zamiast kopiować pomysły z ostatniej płyty (świetnej, btw) zrobił taki skok w bok. Wziął Trevora Dunna, który wymiata na kontrabasie. Riffowanie niby delikatnie lżejsze, ale moc jest. Plyta w moim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, poprzednia mi się tak samo nie podoba ;]

    OdpowiedzUsuń